marți, 4 noiembrie 2014

Daddy.

Buna dimineata!
"Banc!"
Cum ti-a fost ziua?
"Banc!"
Ai grija de tine.
"Banc!"
Te trezesc maine dimineata?
"Banc!"
Noapte buna. Suna-ma maine cand te trezesti sa stiu ca esti bine.

Si nu sun niciodata, Totusi ai grija de mine, Totusi ma suni si-mi povestesti cum ti-a fost ziua si scoti daca trebuie si cu clestele tot ce-mi sta pe suflet. Sau cum mi-a fost azi. Si-mi zici bancuri pana ma stric de-atata ras.

Mi-ai facut cea mai frumoasa surpriza si cea mai frumoasa zi. Ai batut atata drum doar sa ma strangi in brate si sa ma intrebi ce fac, daca sunt bine. Tort, portocale, sampanie, placinta cu verzatuuuuuuuri. Dar cel mai frumos cadou ai fost tu. Si cel mai important.

Inghetata. "Nu mai duc micul dejun in camera!"

"De cine ti-e dor tie?"

Esti important. Esti deosebit. Nu cred ca o sa mai intalnesc cat de curand un om atat de atent, bun si grijuliu ca si tine. Generos. Entuziast, amuzant, sarcastic. Un "batran" cu suflet vesel si copilaros.

Esti ceea ce n-am avut parte, MULTUMESC, daddy!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu