luni, 17 august 2015

Vara reducerilor la lenjerii

Probabil deja vi se pare ciudat că scriu mai mult despre casă şi activităţi de femei, în general şi nu de fructe. Cât a ţinut vremea studenţiei n-am strâns, n-am cumpărat lucruri şi ustensile de bucătărie sau pe subiect deoarece nu mă interesa. Pur şi simplu.

Banii se duceau pe mâncare, excursii spontane, ieşit, mâncare. Cât eşti tânăr şi fără obligaţii e mai practic să cheltui pe experienţe, nu pe obiecte. Deoarece dacă nu profiţi cât ţi-e vremea, zi-mi când o să îţi mai iei lumea în cap, când o sa mai pleci pe perioade nedeterminate şi să te distrezi, când o să iţi mai permiţi să fii sălbatic, fără responsabilităţi, copilăresc?!  

Acum c-am trecut de partea în care ţin morală, revin la oile mele. Iar acum, oile sunt de-a dreptul negre.
Nţ, nţ, nu zic în sensul rău. Mă refer la un context Black Friday, de exemplu, când negrul devine cea mai de treabă non culoare. Şi cum spuneam mai sus, c-a trecut vremea studenţiei, uite că am ajuns la faza cu niscaiva responsabilităţi. Şi taaaare strângătoare m-am mai făcut.

Noa deci vreau să iau nişte lenjerii minune pentru noul apartament. Tocmai la fix au venit cei de la lenjerii de pat outlet cu Summer Black Week. Între 13 şi 20 august au o promoţie 1+1 gratis şi o excursie de 3 nopţi la Paris. Ca-n poveste.

Au multe, multe modele la preţuri mai mult decât decente. Ok, au şi nişte chestii mai kitchoase pe care nu le-as cumpăra dar nu judec pe nimeni, fiecare cu preferinţele lui. (de exemplu, trandafirii sclipicioşi şi hm… nu). Printre alea de mi-or plăcut e asta că e mega colorata si niom niom şi 

  asta, simplă şi elegantă. Oh, şi încă o grămada de altele dar nu vreau să încarc articolul cu poze. Mai bine intraţi pe site-ul lor şi aveţi acces la orice vă pofteşte inimuca.
Oferta pentru lenjerii de pat este chiar aia de care am eu nevoie. Clar o să stau să mă hotărăsc, într-un final, pe care le aleg pentru că, să fim serioşi, lenjerie de calitate la preţuri mai mici nu găseşti. Şi să ai şi două bucăţi din fiecare, pe care le alegi tu, cu mânuţa ta… Ce să-ţi mai doreşti, fratele meu?! (Poate pleci şi la Paris)


Transportul prin curier e 19 RON sau 22, cu deschidere şi verificare. Pe lângă lenjerii, cuverturi, perne, prosoape etc. de pe site-ul lor poţi comanda şi detergenţi, cosmetice sau produse Braun. Fain.

Mnoa, mă duc să le mai răsfoiesc site-ul, să văd ce hotărăsc. Vouă ce modele vă plac?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu