sâmbătă, 10 octombrie 2015

Portocala + SuperBlog = Cea mai tare toamna

Adevarul e ca am aflat de competitia SuperBlog inca din prima zi in care s-a dat startul inscrierilor. Adica acum o luna. Am stat si m-am gandit si m-am razgandit daca sa particip sau nu, avand in vedere faptul ca nu am foarte mult timp liber la dispozitie.

Pana la urma, afacerea e gata. Particip si eu la SuperBlog 2015, pentru ca va fi o experienta noua pentru mine: termene stranse, o multime de concurenti mult mai avansati decat mine, premii wow, care te lasa cu gura cascata si subiecte faine. Asa clar nu o sa ma mai pot plange ca nu am subiecte de scris!

Toamna asta o sa fiu o Portocala ocupata, dar nu e nicio problema. Voi avea partea de cel mai bogat anotimp, participand la SuperBlog 2015!

Un comentariu:

  1. Bun venit in SuperBlog!
    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim succes! Primele probe deja te asteapta la start. Speram sa te regasim la linia de finish si la Gala SuperBlog :) Inspiratie din plin si toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere