joi, 10 septembrie 2015

Cum o fo' la Transporter

Avand in vedere faptul ca nu am vazut primele filme Transporter cu Statham (shame on me) nu tare sunt in masura sa fac o comparatie - buna, rea, cu filmul pe care l-am vazut sambata. Da, stiu, ii joi deja da' numa' n-am avut timp. Prin urmare o sa va scriu parerea mea de novice despre film si va rog sa nu-mi sariti in cap cu cat de bune o fost primele ecranizari. Eventual, numai dupa ce le vad. Va anunt.


Noa, sambata am ajuns la film cu vreo 5 minute intarziere da' nu tare am pierdut nimic. Cum spuneam mai sus, este vorba de Transporter Refueled-Mostenirea care implica un nou actor in postura lui Frank Martin, pe Ed Skrein si Ray Stevenson, care-l joaca pe tatane-so. Vorba vine, ca-mi pare mai bun taica-so decat tot pachetul ala de muschi, incordati, de stau sa plezneasca. Ed Skrein mi se pare, sincer, mai sexy imbracat decat dezbracat si asta e un maaare minus si nici fata lui nu-i prea nu stiu ce, are noroc cu ochii. Taica-so, pe de alta parte, nu e chiar atat de fit dar are un aer elegant si sexy si joaca in postura unui gentleman desavarsit, in afara de scena in care se tavaleste prin pat cu 2 dintre gagici. Ma rog, treaba lui, tot imi place de el.

Filmul mi se pare o reclama evidenta la Audi si la lenjeria intima a femeilor fatale care il angajeaza pe Frank. Ce sa-i faci, si bugetul e unul pe masura.

S-o luam cu inceputul. Precum spune reclama, Frank Martin este transportorul/soferul cu cea mai inalta calificare, pe care banii il pot cumpara. Am inteles ca a pastrat aceleasi trei reguli ca in ecranizarile precedente: nu schimba afacerea, nu cere nume si nu deschide pachetul. Dar ce te faci cand pachetul e de fapt doua gagici si, mai mult, dame e companie?

Well, viata nu-i usoara dar macar e plina de adrenalina si pumni in gura. Normal, afacerea se schimba cand sexy daddy este rapit de Anna&co si, fara ca Frank sa stie, acesta le ajuta sa-si ideplineasca planul e razbunare. Transportorul se lanseaza intr-o cursa mortala, cu rasturnari de situatii si complicatii din ce in ce mai interesante.

Prin urmare filmul mi-a placut, pentru torsul masinilor care e absolut formidabil, pentru accentul britanic al lui Frank si pentru sexy tatane-so. Deci vi-l recomand, reprezinta o doza de adrenalina perfecta pentru o sambata obositoare sau pentru cazul in care nu mai stiti la ce film sa va uitati. Have fun!

P.S. V-am zis ca o sa scriu seara la 10. Acuma ma duc sa-mi termin paharul cu vin. Zeul Portocal sa va dea numa' bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu