miercuri, 9 septembrie 2015

Portocala participa la Toamna Bloggerilor

Am nevoie sa scriu din ce in ce mai mult, mai des si, God help me, mai bine. Tocmai de asta am hotarat sa particip la Toamna Bloggerilor

Una la mana, e cum ar veni, tata concursurilor dintre concursurile momentan disponibile pe BlogAwards.ro, unde am mai castigat cu articolul din vara pentru termopanele care imi indeplinesc mult iubitul vis de a dormi. Doua la mana, nu am absolut nimic de pierdut pentru ca stiu ca trebuie sa scriu si, si de fac pe dracu-n patru, nu pot zice ca n-am avut subiecte.

Pana la 1 noiembrie am vreme sa particip la toate campaniile care mi se potrivesc. Cea mai tare senzatie pentru un blogger sau scriitor in general e atunci cand isi vede munca apreciata si recunoscuta. La nivelul asta vreau s-ajung si eu. 

Vreau sa conteze ceea ce scriu si chiar daca dau glas unor senzatii, ganduri sau fapte personale, sa stiu ca cititorii mei se pot identifica, chiar si intr-o mica masura, cu ceea ce am scris. Pana la urma toti suntem oameni si diferentele nu fac decat sa ne uneasca mai mult.

Revenind la subiectul de azi, Toamna Bloggerilor o sa-mi dea o ocupatie in plus pe langa munca de copy. Prin urmare, daca o sa ma vedeti toamna asta ca o sa scriu chiar si seara pe la 10, intre timp ce ascult si povestile prietenilor, beau bere, vin sau ceai fierbinte, sa nu va mirati. 

Dupa 8 ore de scris si promo o sa scriu si o sa fac promo din nou. Va rog insistent sa-mi trimiteti mancare si multe portocale, pentru ca o sa ma transform intr-un hamster hiperactiv.

Ca sa nu va mirati, voi scrie mult articole din domeniul meu (copywriting, ecommerce, PR) si normal, articole foarte personale pentru ca Vorbesti cu o Portocala este un blog personal si va ramane mereu asa. Nu are cum sa fie altfel, pentru ca blogul sunt eu in totalitate. Nu de putine ori am afirmat asta si e adevarat: daca vrei sa ma cunosti, citeste-mi blogul.


Toamna Bloggerilor imi da ocazia sa nu mai caut scuze si sa scriu. Voi scrie mult pe teme variate si o sa-mi pun la bataie imaginatia, ca sa va placa din ce in ce mai tare blogul, stilul meu de scris si sa aflati toate noutatile din online, magazine si tot ce va pofteste inima, noutati care va pot deschide calea spre ceva de care aveti nevoie. 

Haideti sa nu ne mai fie frica sa cumparam online, sa citim online, sa fim conectati la nou si inovator. Don't worry, inca nu pune stapanire pe lume niciun calculator.

Pentru bloggerii care imi citesc mazgaliturile (ma refer si la tine, Moni), haideti si voi pe BlogAwards.ro. Pe langa premiile pe care le castigati la concursurile individuale, va puteti promova si invata mai multe din online. Iar cand castigati, sa-mi faceti cinste cu o bere! ;)

De-acum inainte, vorba aia: sa trecem la treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu