sâmbătă, 26 septembrie 2015

Protectie de calitate pentru Samsung Galaxy S6 Edge

Spre deosebire de majoritatea prietenilor mei, eu nu sunt prea pasionata de telefoane. Probabil si pentru ca primul meu telefon a fost un Alcatel cu clapeta, pe care l-am primit cand am terminat a VIII-a. Nu era mare lucru, era util sa raspund la apelurile alor mei, sa trimit mesaje si sa inregistrez piese de pe Mtv si Utv, sa le pot asculta la casti.

Ok, am evoluat de la caramizi (grele si cu functii putine) pana la mega "televizoare" (nu le zic altfel), subtiri de nu stiu cati inchi si cu fel de fel de functionalitati. In ceea ce priveste foliile, husele si orice materiale de protectie pentru telefoane, eu n-am folosit asa ceva niciodata. De ce? Pentru simplul fapt ca aveam caramizi prea ieftine, care rezistau. Iar daca nu rezistau, erau usor de inlocuit. Cum erau Nokia pe vremuri sau Evolio, a carui stapana smechera sunt eu acum. 

Dar nu despre ce telefoanele care mi-au trecut prin mana vreau sa va povestesc astazi ci despre Samsung Galaxy S6 Edge si protectia recomandata pentru el. Nici nu incape vorba sa lasati minunatie de telefon in grija Domnului, fara o folie protectoare S6 edge de calitate, care sa o protejeze de "duhurile rele". Ma refer la zgarieturi, crapaturi si alte poame rele de acest gen la care smartphone-ul fiind expus, risca sa nu mai functioneze corect, sa arate oribil, sa inghita o gramada de bani pe reparatii sau sa moara de tot. Si atunci e gata, la revedere, pa si pusi, adio si n-am cuvinte.

Adevarul e ca multi dintre noi isi cumpara un astfel de telefon, cum e Samsung Galaxy S6 Edge asudand din greu ca sa economiseasca. Nu toata lumea se scalda in bani, sa fim seriosi. Prin urmare, daca tot te-ai chinuit sa iti cumperi acest telefon, fa bine si protejeaza-l cu folie de calitate cum este cea de la Smart Protection. De ce va recomand chiar acest produs? 

Folia protectoare de la Smart Protection este compusa din 4 straturi speciale, de 0.2 mm, fiecare dintre aceste straturi avand proprietati anume care sa asigure formarea unui scut perfect impotriva oricarui soc care ti-ar putea afecta telefonul. Primul strat din polimeri elastomeri se vindeca singur, zgarieturile fine disparand de la sine in timp. Urmeaza stratul de calitate optica si cel de dispersare a socurilor iar ultimul strat din silicon activ asigura o aderenta perfecta si anduranta ridicata. Traducand pe limba oamenilor obisnuiti, ai patru fuctionalitati care iti ofera protectie ideala pentru telefonul tau, toate intr-o singura folie. 

In consecinta, este diferita de folia clasica, normala, deoarece are o rezistenta anti-zgarieturi de 2x mai mare, se regenereaza, ofera transparenta 100%, claritate ful HD si pastreaza culorile originale ale display-ului. Cei de la Smart Protection iti trimit chitul de montare gratuit si se asigura ca ai toate instructiunile necesare pentru ca telefonul tau sa fie protejat perfect. Ai la dispozitie folie Clasic S6 Edge doar pentru display, doar pentru spate sau fullbody - totul depinde de alegerea ta. 

Deci, ce mai stai pe ganduri? Esti fericitul posesor al unui Samsung Galaxy S6 Edge? Protejeaza-ti telefonul cu folia de protectie premium de la Smart Protection!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu